Pinsamt!

Instämmer helt och hållet med Angie inlägg nedan och kom då och tänka på Greklands bidrag i Eurovision Contest nu i år. Alltså för det första så dansar han så överdrivet med hela kroppen och för det andra så syns hans mage (med flit) när han dansar. (tycker faan det ser motbjudande ut)
Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg det + att jag nästan skämdes för hans skull.

Just sekvensen (när det har gått ca 33 sek) är så himla pinsam...eller vad tycker du?
Det det SKRIKER "Jag tror jag ser ut som Ricky Martin!"






Min röst hamnar iallafall på Ricky!!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

DET ÄR SÅ PINSAMT! hahaha., jag dööööööör

2009-05-26 @ 17:35:16
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0