Puss!

Ibland så undrar man om man kanske skulle ha bott lite närmare stan, eller iallafall jag.
M har inte dom tankarna, men jag tänker mest på att vi är inte hemma förens ca 18:00 och sen ska maten lagas och vi är väl klara till 18:45 kanske. En timme senare så ska Wille göras iordning för läggdags...han får alltså EN timme på sig att göra det han vill göra...
Men vi får väl se nu för antagligen så blir det inte ett 8-17 jobb framöver och tänker jag på Wille så kommer det bli skönt för han. Kanske lite sovmorgon...nån ledig dag i veckan o.s.v.
Jag tycker jättemycket om mitt nuvarande jobb (jobbat där i 6 år) Men det kanske var meningen att det skulle bli så här?

Ja vem vet!

Här kommer iallafall lite bilder på det Wille ville göra ikväll... igår kväll, haha Wille ville.




Va ute & busa med Puma.....och självklart pussas med mamma..








LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson'

mina favoriter!

puss på er!

2009-05-07 @ 17:10:49
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0