Skogens drottning

...Man brukar kalla den stora älgen för skogens konung och därför så kallade jag mig själv ikväll för skogens drottning.
För det kändes faktiskt så...man kan bara lulla på och tjoa och tjimma precis hur mycket man vill utan att nån tänker ehhh okej, är det verkligen alla rätt i den hagen?
Jag fick en artikel skickad till mig förra veckan där en skolklass från Sthlm (tror det var en 3e klassare) som var ute i skogen på utflyckt och många av dom fick se sin första myrstack... HALLÅ 1:A MYRSTACK!!

Stackars barn säger jag bara...jag är född och uppvuxen i Bredäng utanför Sthlm och nog faan visste jag var en myrstack var innan jag ens började skolan....även om man inte är intresserad som förälder av att gå i skogen så måste man ändå tänka på sina barn..det finns ju faktiskt böcker också.

UT I SKOGEN MED ER!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0