Slappar dag!

Idag har jag inte gjort en enda vettig sak om man räknar bort att jag har tvättat en maskin tvätt.
Usch denna helg är redan slut och nu är det jobbiga att det inte är några fler röda dagar på väldigt länge.
Men det har varit otroligt skönt att vara låång ledig.

Jag har nu ikväll kollat på dokumentären om Tsunami: Förödelsens våg och fyffan va hemskt. Man blir verkligen tårögd av att titta på det...jag känner verkligen att man absolut inte ska klaga på nåt så länge man har sin familj och vänner kvar i livet. Tänk bara tanken att förlora sitt/sina barn! Nä nu måste jag upp och pussa på lillemannen som ligger och sover sött i sin säng..



Wille till vänster & Kusin Filip till höger

Imorgon är det måndag för er som har blivit dagavill....back to reality...LOVELY?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0