Underbar dag!

Jag har varit nere hos pappsen hela dagen och hjälp till med hundgården...eh eller jag har väl inte hjälp till med själva hundgården, men jag har skött markservicen och suttit på verandan och myst heeela dagen.
Nu är det inte allt för mycket kvar faktiskt och då ska pappsens hund Ivic ner till sin nya lya.
Undra om det är pappa eller jag o honey som blir gladast (Ivic är en Älghund som skäller en hel del)

Här kommer iallafall ett par bilder från denna underbara soliga dag.



Pappas hus.







Inte ett moln...så långt ögat kan nå....inte en droppe regn, på flera dar...eller jo det regnade faktiskt lite igår.





Dörren ska på plats, sen så är det bara att släppa in hundkraken.
Jihooo en natt utan hundskall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0