Så här tycker jag!



-   Att för det första få komma hem efter en arbetsvecka och känna att nu är jag ledig!

-
   Laga en god middag tillsammans med familjen (Kul om alla är med och lagar) Men idag så hade vi tur för vi vart bjuden       av supersnälla Anette & Roger på Lasagne. TACK SKA NI HA!

  Att bulla upp med gotta... chips, godis dipp, nått gott att dricka

-   Kolla om det är något bra på tv:n

-   Slänga sig ner i soffan och svulla lite....

-   Pussa på mina älsklingar

-   Detta tycker jag är skönt...att bara få vara, inget inplanerat eller bestämt.

-   Kan även vara trevligt om man har bestämt med någon/några att träffas och surra lite, men fredagar spenderar jag absolut bäst hemma om jag ska vara helt ärlig!





Nä nu ska jag forsätta mysa...nu är DVD:n laddad med Haja Läget (Den e kul)

God natt på er


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0