Mr Morgan

Jaha då var det Erika som fick lämna Idol denna fredag och det tyckte var sisådär, jag tycker att hon sjunger bättre än vad Eddie gjorde men Eddie har mer av "det där" som en Idol ska ha.
Så vad är bäst då -Ha en bra sångröst elr -Ha en sjukt bra utstrålning?
Svaret på det är väl bägge delarna så klart....
Men hur det än är så måste någon lämna tävlingen varje vecka och det kommer bli tufft för alla är bra på sitt sätt.

Men jag hejar nog ändå på Towe tror jag...sjukt duktig för att bara vara 16 år!

Nog med idolsnack för denna kväll som nu sakta börjar närma sig midnatt och vi går nu in i Oktobers sista dag, ALLA HELGONA DAGEN....
Jag var förbi på bolaget nu ikväll eftersom vi helt och hållet glömt bort att morgondagen räknas som söndag SÖNDAG= INGET BOLAG ÖPPET!!!! Lite PAAANIK.......Vakten som stod utanför  bolaget fick jag slå ner och sen körde jag rugby med alla i personalen för att komma fram till hyllan där Mr Capten Morgan stod. Väljer ni istället att tro på sanningen så kom jag dit 18:45 så jag kunde strosa runt där i lugn ocg ro.
 
Väl uppe på Lillänge så möttes jag av ett helt fantastisk syn och jag ljuger inte om dom hade smyckat hela Lillänge/Odenskog med säkert 300 marshaller, skithäftigt var det...eller mäktigt är nog ett bra ord för att beskriva det.

Har iallafall målat mina naglar nu ikväll så jag slipper stressa på med det imorgon.
Resultatet kommer här med lite EGOpics, hehe.



Nu ska jag faktiskt ta och slurpa i mig sista skvätten och sen blir det nog ett par drag med tandborsten...för jag känner att John Blund nu börjar knacka mig på axeln.

Natt natt på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0