Hej allihopa!

Jobb jobb jobb... resulterar i lite bloggande då man är typ döööd när man kommer hem :) Men det resulterar även i att det dimper ner en fet lön på kontot den 25e varje månad! TACK!

Jag trivs iaf jätte JÄTTE bra på Törners Deli, jag jobbar alltså som cafébiträde och kock, min käre bror har fått lära upp mig lite nu i ca 3 veckor och i helgen ska jag jobba min första helg själv i köket! Lite nervös är jag men det kommer nog att gå kanoners!! Jag ska laga strömmingslåda och Pasta Carbonara :)

I helgen ska jag även på middag hos bror och träffa Veras tysk :) några andra planer har jag nog inte... Ta de lugnt så jag orkar med helgen med all flängning i köket :)

Här kommer 2 bilder som jag har gjort själv... satt och pillrade lite i PS! Sånt händer när man har tråkigt!







Alla bilderna i kollaget har jag tagit själv! Det är alltså våran fina Deli-disk på jobbet där man kan kombinera en matlåda själv bland massa olika gosaker!! Som bl.a. jag har lagat ;)

Puss på er !

ANGIE!

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Tack så mycket! Så roligt att du fann mitt inlägg skoj :)

2009-10-22 @ 21:56:52
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Carro

Fasiken vilka fina collage gumman! Jag jobbar också min första helg nu, få se om jag kanske hinner en sväng....saknar eran couscous sallad med kyckling!

K´ram

2009-10-22 @ 22:11:52
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0