Längtar redan efter sommaren.

Vi är snart redan inne i november och jag gör precis som dom flesta redan börjat rota runt i julsakerna.
• Vilka gardiner ska jag ha?
• Ska jag köpa ny ljusstake in till det rummet?
• Ska jag smycka skinkan med nejlikor detta år?
• Undra om jag ska strunta i att......nä men HERREGUD...det är förfaan snart jul.

Fatta att det inte är så länge kvar tills den lille röda tjocka gubben snart knackar på dörren och säger Ho Ho Ho...finns det några snälla barn här?
Jag älskar verkligen julen...men känner att allt går alldeles för fort!

Därav min rubrik... Längtar redan till sommaren
Det enda jag tycker om med vintern är julen och till påsken när det börjar bli varmt och man kan sitta ute i en tisha och sooooola i vårsolen.

Men men..det kommer väl en till sommar nu om ca 8 månader så tills dess så är det väl inget annat att göra än att sitta och kolla på bilder från sommaren och bara lääängta!


Från våran 3 dagars camping i Fäviken Game Fair 2009.





Så underbart kul vi har varje år under detta evenemang. L.O.V.E you Honey


Kommentarer
Postat av: Angie

Sööööötnosar ni är!!!! Och nästa år är du 30.. bara så du vet :) moohahahah

2009-10-16 @ 22:37:12
Postat av: Carro

Grrrr ÅNGST redan...tack hjärtat för att du påminner mig, men jag är 29 år ända fram till 5 dec nästa år....däremot så finns det u en annan människa som fyller 30 år...... i mars tex.....

2009-10-17 @ 07:58:10
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0