Nu gäller det!

Oh vad spännande det ska bli nu klockan 20:00 med Sverige-Danmark matchen.... vinna eller försvinna!!
Jag vet faktiskt helt ärligt inte vad jag skulle tippa på utan låter det vara osagt 3-2 till sverige (HOPPAS)

Idag så var jag och hämtade ut ett paket som min älskade mammi hade skickat till oss, i detta paket låg den största klubba jag någonsin sett...det var min lillebror som hade köpt den på en finlandskryssning till min lilleman.
Gissa om han vart glad????

Nä nu ska jag ladda dom sista minuterna innan det drar igång.....
Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0