Ny vecka, nya bekymmer.

Då är det alltså måndagen den 26 oktober och det ser nu ut på följande sätt
5 dagar kvar av denna månad
11 dagar kvar till GustavAdolfdagen....eh som om nån bryr sig ;)
13 dagar kvar till Fars Dag
34 dagar kvar till 1a Advent... HALLÅ 34 DAGAR!!!!!
35 dagar till Andreas har namnsdag ;)
• 39 dagar kvar till jobbets julfest på GIII
40 dagar tills jag fyller 25
41 dagar till 2a advent
48 dagar kvar till LUCIA
55 dagar kvar till 3e advent
• 59 DAGAR KVAR TILL JULAFTON
66 dagar kvar av detta år

Så om 66 dagar så finns inte år 2009 kvar längre, personligen så känns det som om det var 4-5 år sen som vi hade Milleniumfest inne i stan.

FAAN VA TIDEN GÅR FORT!!!

Men nu till något som fick mig att pusta ut och det handlar om det här med att vara ute i god tid.
Jag är fullkomligen totalkass på detta och därför så var jag lite nervös över att våra Halloweenkläder inte skulle hinna fram i tid....men så i fredags så pep telefonen



Ahhh...jag kan nu pusta ut och invänta nästa meddelande som förhoppningsvis kommer idag eller i morgon.
Åhhh va kul det ska bli på lördag!!!

Nu ska jag till Svärmor på kaffe, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0