Pip pip......pip pip

Så lät min telefon för ca 2 timmar sen och gissa vad det sms.et hade att förmedla.... Jo att våra Halloween kläder kommit!
In i bilen och raka vägen till OKQ8 där paketet väntade....zipp zipp med kortet och raka vägen hem.
Jag hann väl knappt komma innanför dörren innan jag rev upp paketet.....sen av med kläderna och på med "kostymen" Dom satt som en smäck!

Nu är det bara lite smådetaljer som ska fixas...måste köpa mig en ny svart ögonskugga för den jag hade tappade jag i Bettans badrumsgolv, hehe.

Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan tror jag, hej hopp!





Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag vill veta vad det ääääär!

2009-10-26 @ 22:47:42
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0