Sluta tidigt!

Om det är något som är skönt så är det när man börjar tidigt och sen så klart får sluta tidigt, eller det är väl inte själva uppstigningen som är underbar utan när man kommer hem och känner att hela eftermiddan ärönt ledig.
Så idag så står det bullbak på schemat....tänkte göra två olika slags bullar, en med kanel & sockerfyllning och ena halvan med vaniljkräm....Mmmmm

Bilder kommer senare på eventuellt lyckat resultat.

Igår så gjorde jag något välbehövligt och skönt...Jag borstade mitt hår med en riktigt piggborste för första gången på 8 månader
Det där kanske inte lät så fräscht -Har inte borstat håret på 8 månader! Men jag tog ur min extensions igår och hade en och en annan dreads kan jag lova, men JAG FICK UR DOM!!!
Har bara kunnat borsta mitt hår med en sån där specialborste och det resulterar i att det blir trassligt allt eftersom att löshåret växer ut. (Måste fixa med det varje dag när dom börjat växa ut ett par cm)
Jag var duktigt på det i början men sen dalade det!

Det är så underbart skönt att dra fingrarna genom håret, ahhhh.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0