Tjugoiåttaimorse

Idag så var man uppe med tuppen..7:40 satte jag ner mina fötter på golvet bredvid sängen.
Kände mig riktigt utvilad för en gångs skull och då finns det väl ingen anledning till att ligga och dra sig mer....det liksom kryper i kroppen på en.
Gick ner i köket och möttes av en helt fantastiskt syn i köksfönstret. se bilderna
Tände en massa värmeljus eftersom att det fortfarande var halvmörkt, laddade bryggaren och dukade fram frukost.
Det var länge sen som vi satt ner alla tre och åt en frukost ihop, så det var mysigt!




Nä nu ska jag ut och kolla när vi får en ny garageport... vi har två småportar som ska bytas mot en STOR port.
Det kommer nog bli grymt fint.... och det bästa av allt är att man kommer kunna sitta i bilen med en dosa och bara trycka på en knapp så öppnas den.. L.O.V.E.L.Y!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0