3 dagars torka!

Japp, det har inte skrivits ett enda inlägg sen i fredags så jag tyckte att det var dags att "vattna" på bloggen lite.

LÖRDAGS - Var precis som alla andra lördagar, helt underbara. Det där lilla ögonblicket när man slår upp sina ögon på morgonen och inser att man e ledig...ahhh vilken känsla!
Lagade en middag till 7 pers också för min pappi fyllde år, jag började mitt storkok redan vid klockan 13:00 och höll på fram till 18:00 då gästerna skulle komma.
Det bjöds på höstgryta och jag började alltså koka köttet tidigt för att det skulle vara så mört så det smälte på tungen..... och ja det gjorde det också. Till detta serverades det ris och potatis med en grönsallad och svartvinbärsgelé.  ALLA backade så jag antar att dom inte ljög när dom sa att det var gott!

SÖNDAGS - Trööött! klockan vart nog 03:00 innan vi kom i säng och det kändes på söndagen.
Gjorde absolut INGENTING! och det skäms jag inte för heller! söndagar är väl vilodagens dag va!

MÅNDAGS - Jobb, Yeahh! Det var en spännande dag eftersom att det var min "första" riktigt jobbdag.
Inte så mycket att säga om det än att jag faktiskt var nöjd med min insats vid passets slut!
Kan väl nämna att jag tyvärr inte kan blogga från jobbet då man inte får logga in på några sidor (pga av virussäkerhet) = tycker jag e helt ok!

Så där ja...lite kortfattat om vad mina tre bloggfria dagar har varit.

Hörs senare...JAG E LEDIG IDAG!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0