6600:-

Va in på Mogis blogg nyss och såg att hon hade varit ut och höst-shoppat... 4 plagg shoppade hon lös på och 6600:- gick det lilla kalaset på! Jag vet inte hur det är med er men om jag hade 6600:- att shoppa för skulle jag INTE köpa 4 plagg, vet ni att jag skulle få runt 20 plagg för de beloppet :) Typ på Gina, Cubus, H&M o.s.v. Men det kanske blir så när man är störtrik att man köper DYRA kläder :) Jag vet inte...

Idag har jag fått ett väldigt underbart besked också.. men jag kan inget säga förrän imorgon!! Det är iaf det bästa som hänt mig på länge!

BTW snart börjar ju Elitserien och visst hoppas alla på att FBK ska vinna hela skiten?? :) Det gör jag iaf!
FBK möter Skellefteå nu på måndag...
Färjestad Åååå Färjestad vårat kära Färjestad, starka och arga vargar Karlstads MÄÄÄÄSTARLAAAG!!!




KRAMAR ANGIE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0