I hate spiders!

Hej på er!
Jaha då var man snart iväg på jobbet då...precis klivit ut från duschen där jag i ren panik fäktades med en spindel som jag upptäckte när jag schamponerade in håret, ni vet man står med huvet lite lutat bakåt medans man masserar in schampot och DÄR uppe satt han!! Han var precis på väg ner på sin lilla tråd när han precis som jag vart rädd och började klättra upp igen...men icke san icke. Om vi säger så här...det blir nog hällregn imorgon...moah ha ha!

Nåväl, jag jobbar min första kväll idag och slutar 1 timme innan midnatt......åh gud vad det lät sent, men det ska faktiskt bli spännande!

Det är riktigt skönt att få ha förmiddagarna lediga så här ibland för man blir på något knepigt sätt så jävla effektiv med allt. Igår på min lediga dag så tog jag och städade the hole house och det var riktigt skönt nu på morgonen att få kliva upp till detta.

Så nu sitter jag här i min rosa morgonrock i lugn och ro....
Nä jag tror jag ska ta och brygga mig en kopp kaffe och bre mig en skorpa med ost och apelsinmarmelad.





Jag vet att jag e ond...men jag kan bara inte med dessa äckliga "saker"
Såg förrsten att jag glömde ordet DIN i pratbubblan till höger men skit samma...orka göra om...nähh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0