I´m so happy!

Åh gud vad jag egentligen inte orkar skriva något men jag bara måste bara få säga att vilken underbar onsdag!
Jag klarade idag mitt näst sista test som jag var så gruvsam över och jag klarade det med råger om jag får säga det själv..... hade 93% av 100 möjliga på ett test (minimum 70%)

Kan tyvärr inte gå in i detalj på vad testet handlade om men det var pirrigt kan jag lova!

Så på fredag bestämde vi att jag skulle göra mitt slutgiltiga test...det s.k sluttestet!
Äh men vadå...lika bra att ta tjuren i hornen på en gång va?

Kanske det blir att fira i helgen????



Men åhh´vad jag har längtat i en hel vecka efter att få se True Blood och det är verkligen sjukt vad 50 minuter kan gå fort! Så nu är det bara att vackert vänta till nästa onsdag igen då!

Nä nu stängs snart mina ögon...så jag ska nog plocka ur linserna och tvätta ansiktet.

Ciao



Kommentarer
Postat av: Linda

tack detsamma=)!

2009-09-17 @ 07:38:42
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0