Lugn Lördagkväll!

Japp, det är precis vad det har varit för min del. Honey är inne i stan med "killarna" på bluesfestival så när jag hade skjutsat in han till stan så stack jag och Wille och handlade.
Vi körde en myspyskväll med Tacos och en massa godis och andra onyttigheter...men vadå är det lördag så är det. Vi hyrde oss varsin film också.....det vart dessa



Leroy hade man ju bara sett sisådär 3 ggr innan men han fick välja vilken han ville och det vart Leroy & Stitch.
Nu har jag precis sett klart Thick as Thieves och den var helt klart sevärd, den får +++ av fem möjliga.

Eftersom att jag inte ät trött så tänkte jag att det bara är att fortsätta filmtittandet och det lutar åt en film som jag inte sett på...ja det är väl iallafall minst en månad sen!

Men hoppas ni också har en mysig kväll med vad ni än sysslar med.
BTW...faan va mysig "Olles brorsa" är...tror jag ska sova med han inatt...



För er som inte vet vem "Olles brorsa" är så..kan jag berätta att det är den jag har på huvet...det är mössan som alla lumpare har och dom kallar den visst för Olles brorsa...så nu vet ni det!

Natt Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0