Medans Angie vilar...

...upp sig så passar jag på att fira!!! för idag så gjorde jag mitt sluttest på jobbet och JAG KLARADE MIG!!!!
Säger så klart STORT GRATTIS till dig gumman och det nya jobbet och vi SKA boka in en tjejkväll så vi får ha lite kul - Miss U girls!

Angie borde ju egentligen också fira hennes nya jobb men jobbar man helg så jobbar man helg och då är det till att spara på krafterna......spara på firarkrafterna tills vi går ut vännen!!

Men som sagt var..det har varit två INTENSIVA veckor med mycket information och jag känner verkligen att.. " FYFAAN VA SKÖNT" att jag e klar.
Jag vet att min "fadder" inte läser denna blogg (vet ej att jag bloggar) men jag måste bara få säga att Åhhh fyfaan tack så mycket Christoffer för 2 asroliga veckor, du har verkligen för förgyllt dessa...!

Jag har idag jobbat själv och det gick KANOOON! (Längtar redan tills måndag faktiskt!!)

Nä nu ska jag fortsätta fira!



Firar detta med en goooood drink! Skååål!
(Aaaaskass kvalite....mobiiiiilbild!) (uttalas med Lidingö iiiiiii) 

Andreas snälla hjälp mig md inställningarna så jag kan lägga in mina kamerabilder! ;-)





Kommentarer
Postat av: S@tu

Wohooo... grattis som faaan :-)

2009-09-18 @ 22:06:02
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0