Seriöst... vad duktig jag e!

Åh helt mööör i hela kroppen. Vi har en skidlift här där jag bor som var i behov av en liten uppiffning, så sagt och gjort...fram med penslar och färgbunkrar och sätt igång!

Eller i fredags så var vi faktiskt ett jäkla gäng som drog dit och hjälptes åt..men mörkret hann ifatt oss så vi var tvungen att avbryta projektet...jag fortsatte i förrgår alldeles själv och avslutade idag med att måla liftens vedbod.... alldeles själv

... "ehhh ja jag e stolt att få säga att jag gjorde det alldeles själv så nu Markus ska jag ha gratis liftkort HEEELA vintern" ;-)




Eftersom vi har så nära till liften hemifrån (skiout) så är det självklart att man går ner för backen....vilket går skitbra...det är värre på tillbaka vägen....




Så dagens goda gärning är nu avklarad...bara invänta morgondagen =)


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Duktig du är Carro!!

2009-09-01 @ 19:54:23
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: S@tu

Men vad fint det blev... du är ju sketaduktig ;-)

2009-09-01 @ 20:39:49
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0