Snygga kappor!

Igår när jag var klar med min anställningsintervju så hade jag en timme kvar innan jag skulle åka hem så då passade jag på att kika på lite mysiga höstjackor.

Lindex hade en massa snygga jackor och kappor så jag tog och testade några stycken.
Tyvärr så vart kamerabilderna rent ut sagt skitdåliga så jag vart tvungen att ljusa upp dom för att man skulle se något över huvudtaget. Så kvalitén e skit...men lite ser man iallafall.

 
Denna krage som satt på kappan längst till vänster vart jag helt förälskad i.



Jag köpte ingen av dom för jag ska kika vidare på alla andra fina affärer som finns och som håller på att öppna upp i vårat lilla Östersund.
Men av dessa fyra är den första helt klart min favvo.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja just jackor e alltså viktigare än att röka med agge o vera (sadface)

2009-09-01 @ 12:56:54
Postat av: Carro

Jag nästan visste att någon av er skulle kommentera på detta hehe.

tro mig...jag tänkte tanken..men för det första så var kl 15:30 och då hade ni ju slutat för lääänge sen och var nog till 99,9 % hemma, för det andra så var det på Lillänge ;)



Pöss

2009-09-01 @ 17:29:44
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0