Tomt...e!

Det är vad det är i mitt huvud just nu..
Känner bara för att gå och lägga mig på sängen och stirra rakt upp i taket....Blääää! Men det är väl kanske bara för att det är söndag....
Hur som helst så har helgen varit trevlig, kalas i fredags på våran bygdegård och inte ett kort tog jag =)
Igår så tog jag det bara suuuuper lugn, tårta nere hos pappi för farmor fyllde år i fredags 11 sep...kul dag att fylla år på sen terrorattackerna 2001...nehh!

I fredags så fick jag med mig två teckningar från dagis som Wille hade gjort (iallafall den ena) och då började jag fundera på vad jag ska ha på mig på julafton och vart jag ska köpa julskinkan!!! Gahhhh det är ju för mer än 3 mån kvar till jul och det börjas redan göras julteckningar på dagis....stopp och belägg!!



Men dom var jättefina iallafall...Tack Ida ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Hur får du korten att se ut som att de är tagna med en polaroidkamera? Använder du något speciellt program?

Jättefin blogg förresten(=

2009-09-13 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0