Yo yo yo

Sitter just nu i sängen med datorn i knäet och kollar på IDOL 2009! Det är ju ett riktigt bra program och vilken härlig jury det är!! Jag älskar verkligen dom!
Jobbade min första dag på Törners idag och det gick skitbra!!! Och imorgon ska jag jobba igen HELT SJÄLV.. haha vilket ansvar man får direkt! Men det känns bra de! Jobbar söndag också.. OB hela dagen! Känns rätt gött att ha ett jobb som man kan tjäna massa pengar på eftersom att man kan jobba över och man får OB!!!!

Var ute på min 4:e springtur idag också med kära Maria, fy fan vad vi är duktiga!! :) Känns riktigt skööönt att börja röra på sig! Och dessutom få springa med min älskade vän...

Jag är bara liiite avundsjuk på Maria som har världens snyggaste löparkläder :) hihi..

Nee efter IDOL ska jag bada och sen ska jag nog lägga mig i sängen och lata mig.. jobbar ju helg för första gången på vääääldigt länge så.. jag vilar !!! Och på måndag börjar jag 05:00!!!!! OMG!

PÖSS PÅ ER!!!

//@NGI3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0