Glasögonorm eller linslus?

Men heeej på er!
Jag vet att ni har saknat mig...elr iallafall mina älskade bloggkompanjoner. Nu är jag iallafall här och har äntligen sat mig till ro för att blogga lite. Jag har varit hos Ingrid ikväll och gjort slingor på henne, men stack precis när hon skulle tvätta ur det, hoppas det blev bra!
Har precis tagit ur linserna, och jag måste säga nu efter 4 månader med bruna linser att jag känner knappt igen mig med blåa ögon. Därför frågar jag er...vad passar jag bäst i? Brunt, Blått eller Glarrer?


Jag själv trivs iallafall bäst i linser måste jag säga...och på tal om färger.
Satt och kollade igenom lite gamla bilder och när vi ändå är inne på VS så är frågan vilken hårfärg man passat bäst i
Brunt, Blont eller rent av Platinablont, vad tycker ni?


Ja ja, ni får väl suga på den karamellen ett tag.

Sov så gott hörrni


Kommentarer
Postat av: The youngest brunett!

Hummm.. svårt de där! Fräscht med blåa.. FIINT med bruna! Sofistikerat med glarrer :D

Söt i brunt, sexig i platina och sexbomb i blont! Så mitt slutgiltiga svar måste vara, blond med blåa ögon! avundsjuk

Puss på dig min Carro Barro

2009-04-29 @ 23:01:27
Postat av: Tha Brunette

Ohhh du e ju hotness på alla bilder men jag tycker du är finast i blont och blå/bruna ögon.

2009-04-30 @ 08:10:33
Postat av: rebeccalarsson'

Bruna linser, och blond! Precis som nu!

Puss

2009-05-02 @ 17:21:46
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0