Fredagsmyys!

Har precis haft Jenny och hennes söta söner Matheo och Oscar här på fika.
Jag slängde ihop en liten kladdkaka när jag fick mess om att hon tänkte komma över en sväng.....så nu har vi druckit upp en hel termos med kaffe (8 koppar) och ätit en del kladdkaka!

Nu är min älskling på väg hem så det är väl till att börja tänka på någon middag... suck....känner inte för att äta något alls just nu men man blir väl hungrig så småningom antar jag.



Det är så himla kul att bjuda Jenny på fika för hon tycker om det mesta man gör - nä då Jenny jag räknade inte hur många bitar du tog...men visst var det 3 eller 4:a ;)

Så vad händer denna fredag då?
Själv ska jag bara njuta av kanske min sista lediga vecka.....vi får väl se =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0