Full gång!

Japp that´s right, jag är i full gång med våran trappa som jag bestämde mig för att göra iordning.

Jag "gjorde iordning" den för ja det är väl kanske 4 år sen men då vitbetsade jag den och det var ett helvete att slipa bort så det jag gör nu får jag leva med annars så köper jag en ny trapp =)

Jag är långt ifrån klar men lägger ut ett par bilder så ni får se vad fint det kommer att bli.....eller egentligen så är det inte så långt kvar....det vita ska målas en gång till (målat det två ggr redan) sen ska trappstegen slipas av en gång till (lyckades spilla vitfärg på flera ställen) men sen så ska trappstegen betsas o voilá den e klar!!



Visst blir det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0