Intervju på måndag!

Fick ett samtal idag från en trevlig kille som undrade om jag ville komma på intervju nästa vecka!!..JAJJEMENSAN...klart jag vill sa jag då!! Eller neh jag sa "ja absolut va trevligt och va glad jag blir"
Han hade ringt på mina referenser tidigare och dom hade varit jättebra... TACK ANNIKA =)

Men vi får väl se hur det går...jag tar inget för givet men kommer hålla er uppdaterade!
Man ska visst göra lite tester så frågan är om man klarar det eller inte.

- Tangentbordstest (inte världens bästa men klart jag kan skriva!)
- Hur allmänbildad är du (geografi o.s.v) (ska nog plugga på lite tror jag)
- Intervju (den klarar jag nog galant ;)

Allt detta skulle ta runt två timmar....


Kommentarer
Postat av: Angie

Men grattis älskade vännen!!!! Va glad jag blir för dig.. de kan nog vara ett roligt jobb tror jag! SJälv har jag slängt in en liten ansökan på Cubus.. tror dock ej jag får de men men! KRAM MISS U!

2009-08-25 @ 20:12:38
Postat av: Anonym

Wooooohooooo grattis gumman,jag e säker på att dom anställer dig. Pudding med kompetens,vad mer kan dom begära =)) Saknar dig,dags för tjej kväll snart kanske ?

2009-08-25 @ 20:34:55
Postat av: Carro

Åhh tack så mycket!

jag tror också det kan vara ett roligt jobb så det är bara att hålla tummarna.

Åhh va kul med Cubus Angie...håller tummarna för dig me!

Pudding med kompetens...ja det kan dom väl inte motstå va??



Tjejkväll?? JAAAA TACK...vi pratar ihop oss snarast möjliga om det!!



KRAAAM på er miss U tooo

2009-08-25 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0