Jag vill Jag vill Jag vill!!!



Var in på Tyras blogg och fick se att hon hade en tävling där man som ni ser kan vinna 1000:- på Vero Moda!
Idag var jag äntligen efter 2,5 månaders sökande på en anställningsintervju och FICK JOBBET!!
...börjar om en vecka och skulle då behöva mig en liten uppsättning nya kläder och då skulle detta presentkort vara som pricken på i:et....
Här kommer en länk till tävlingen VINN 1000:- PÅ VERO MODA HOS TYRA

Är du inte en Tyra läsare så rekommenderar jag att du tar och besöker hennes blogg...skitkul tjej med ett av många tjejers drömmars jobb. Lätt en av Sveriges roligaste bloggar!!
(detta är inget smör, utan det är bara ren sanning)


Kommentarer
Postat av: Veronica

GRAAAAAAAAAAAAAAATTIS va vad det jag sa hihi.Kan vi käka lunch tillsammans =)

2009-09-01 @ 12:58:16
Postat av: Carro

Taaaaackar gumman...ja det måste vi göra...hör av mig så kanske vi kan ta det innan du åker....när åker du?

2009-09-01 @ 17:32:45
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0