Kuckeli ku...klockan e feem i halv sjuuu!

Godmorgon på er alla....här har man varit vaken sen 04:45 pga: Det satt en främmande hund utanför våran hundgård så våra hundar skällde som faan...när den väl sprungit därifrån så kunde inte jag somna om, så vad passar bättre än ett litet inlägg så här på morgonen.

Angie...klart jag tror på dig..du kirrar det där med rökningen och jag vart faktiskt ganska pepp själv på att kanske..men bara kanske också göra ett försök...men jag lovar inget ;-)

Åhh PAR..lyllos..jag skulle så gärna vilja vara i din sits nu..Hahaha. Skämt o sido..det är kul att det finns jobb åt er och det var ju strålande nyheter att du får stanna kvar på 50 %!

På tal om kuckeli ku...alltså tuppar..kolla vilken rolig varningsskylt som finns, alltså man ska fasiken inte bli förvånad för vilka olika slag skyltar som finns. Varnar denna för: Se upp för tuppar???



Nä nu ska jag nog ta och brygga mig lite kaffelikaffe tror jag, men vi hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0