LÖRDAG!

Det är verkligen något speciellt med lördagar även fast man (jag) är ledig. Men det beror nog på att hela familjen är ledig och ingen ska iväg på dagis eller något jobb...att helt enkelt få vakna upp tillsammans i sängen och bara känna att "ahh jag behöver inte kliva upp nu"
Men jag vaknade faktiskt upp själv i morse (igen bredvid mig)...eller klockan var faktiskt fem över nio så förmiddag får man väl säga att det var.
Båda mina älsklingar var nere så då var det bara att kliva upp....väl nere så möttes jag av ett doft av nybryggt kaffe...åhhh LOVELY!

Jaja nog om denna morgon..idag så ska vi spela brännboll här på byn och jag hoppas att det blir bra uppslutning för jag är taggad till tusen...sitter just nu och laddar genom att måla mina naglar, haha.
Dom såg faktiskt förjävliga ut så det var bara att ta fram acetonet och sätta igång.

PUBLIKEN SKRIKER!





(ska sanningen fram så är jag faktiskt inte duktig, men man får väl alltid drömma va)

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0