Några bilder från helgen!

Åhh nu har man precis tryckt i sig en middag bestående av Röding och Öringsfilé med hemmagjord potatismos...åhhh fyfaan va gott det var.

Dessa fiskar mumsade vi i oss...vi fick dessa igår (jag fick flest hihi)

Vilken känsla det är när man får fisk alltså!

Här kommer några fler bilder från helgens fiske!



Min papps och min son..



Där ute till vänster..det där lilla vita som syns är min lillebror o Honey som är ute!


Moiiiii...typ enda bilden som vart på mig för jag höll i kameran hela tiden!


En fin bild på lördagskvällen när vi var på väg tillbaka till land med 0 Fiskar!!
Men men det vart väl ändå en 25st sammanlagt så vi är nöjda till tusen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0