Så koseligt!

Åhh va sköönt det var att få sova i sin egen säng!
Vi kom hem ganska sent igår och jag var så trött att jag bara slängde mig på soffan och orkade inte röra ett enda finger.
Vi hade väldigt varierande väder också...det var superblåsigt en dag, KANOON en dag, och regn en dag, fast det är ju som man brukar säga att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" och det stämmer faktiskt!
Men visst faan är det väl helt lovely när solen steker på och du sitter i en båt ute på sjön och bara har det koseligt!

Fick vi några fiskar då?
Kan ni ge er faan på att vi fick!

Helgen har varit helt fantastisk.
Bilder kommer senare för nu måste jag packa upp all tråkig packning....Blääääää!

Ha de!


Kommentarer
Postat av: S@tu

Suck... det låter ljuvligt... en annan bara jobbar och jobbar :-)



Kramkram!

2009-08-17 @ 14:50:05
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0