YRAN 2009

Hej och godmorgon/middag eller va man nu ska säga, jag har iallfall varit vaken ett tag men är riktigt riktigt seg och skulle nog kunna gå och lägga mig en sväng....men jag ska prova hålla mig tills kvällen =)
Här kommer lite bilder från Gårdagens Yrankväll.

Här har vi pricis kommit in på området och det är Orup o Lena som spelar på stora scenen i bakgrunen.



Jag, lillebror o Honey inne på FOOD



Jag o Lillebror Fredrik


Söta Frida o Sara som vi träffade inne på....eh ja vad hette det??



Bilderna ovan är på mina lillebror som fick för sig att bada när vi satt på uteserveringen!
Vi satt i godanro och drack öl och sen bara rätt var det var så ser jag Fredde stå på bordet och sen bara dök han!!!
Helt crazy den där mannen, men jag tycker om han för det =)

En videosnutt på Lady Gaga lyckades jag få till men jag stog precis vis en av dom små högtalarna så man hör INGENTING så jag lägger inte ens upp den! Smarta Carro =)

Nä nu ska jag nog ta o läsa lite bloggar, see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0