Är huvudet dumt så får kakorna lida!

Nåt jag måste lära mig är att prova följa recepten när jag bakar...jag kan lätt få för mig att testa på lite annat och oftast så blir det inte så bra i slutändan.

Denna gången var det Bredgottkakorna som fick lida.... varför tar man en msk när det står TSK?????



Jaja, vi får väl se hur detta slutar..... "kom igen nu cookies be nice tooooo meeee"




-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hur gick det då?
-Dom vart kanske inte skitsnygga men fyf**n va goda dom blev!!
Ni som aldrig testat dessa måste göra det...jag lovar ni kommer inte bli besviken!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Vilken tur att dom gick och äta då ;)

2009-12-15 @ 11:37:04
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0