Granen har anlänt!

Granen har anlänt.... bröt mot 10 års tradition att alltid klä granen dagen innan julafton... men traditioner är väl till för att brytas va? ;)

Hela köket doftar verkligen graaaan och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå dessa människor som frivilligt köper en plastgran!!! OK för alla som är allergiska eller som har andra förstårliga anledningar....men annars är det inte ok ;)

Imorgon kommer bättre bilder på en färdigklädd gran mina vänner....

Låt mig presentera familjen R.W´s Julgran 2009




Nu har jag en massa kulor och krims krams som ska upp....antingen ska det vara lagom eller mycket...
..... Jag kör all in d.v.s MYCKET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0