Idolfinal med must och krokar!

Så då var vi alltså framme vid denna sagas slut.... vem vinner och vem förlorar?
Jag tycker att dom bägge två är bra så jag har ingen direkt favorit, men måste jag säga så väljer jag nog Calle

Tyckte definitivt att Calle gjorde vinnarlåten bäst som man förövrigt redan börjat nynna på, vilket tyder på att det är en bra låt!

Satt nu och kollar på Cirkus Möller därMåns gjorde en parodi på Mammas pojkar och det var länge sen jag garvade så mycket.... missade ni det så måste ni bara leta upp det och kolla så vida ni kollat på det riktiga programmet!
Nä nu ska jag fylla upp mitt mustglas och burra ner mig i soffan i väntan på Idolresultatet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0