Jag ser det snöar, jag ser det snöar det var väl roligt hurra!

Ja det är precis vad det gör, både här hemma och här på bloggen.... ni kanske även ser att vi har ny design här på bloggen. En av dom stora anledningarna var att man hann springa ett marathonlopp innan våran gamla sida hade laddat klart och det var bara såååå irreterande! .... och eftersom ingen av oss är några html proffs så vart det bäst att göra på detta viset!

Denna design kommer från Emelie Aspelin och var helt gratis, riktigt duktig tjej. Jag gjorde bara om headern så den vart mer "oss"

Är på väg ner till min pappi som ska bjuda på lunch, och det känns lite gruvsamt att gå ut med tanke på vädret.... men det är som det gamla ordspråket Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!



Det ser kanske inte så farligt ut, men jag lovar det vräker ner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0