Julen fortsätter...

Hej hopp

Då var Julafton över för detta år... men misströsta inte gott folk för det bara 364 dagar kvar tills nästa ;)
Hemma hade vi en lugn och fridfull jul med god mat och tro det eller ej men vi hade varit snälla så tomten kom till oss!

Wille undrade detta år varför Tomten har en mask på sig?? Hmm ja vad säger man... han köpte iallafall konceptet att han måste det för att inte alla barnen ska känna igen han när det inte är jul =)

På kvällen vart det Buzz med resten av släkten vilket var riktigt kul! på julen ska man träffas och umgås och jag känner verkligen för alla människor som får sitta ensamma på jul.. det förtjänar ingen....



Jag är glad över alla underbara människor som jag får ha runt mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0