Det går fort...

Klockan är just nu 01:14 och jag är inte det minsta trött!!
Har precis sett klart på en av filmerna som Honey hyrde ikväll, tyvärr så vart han tvungen att gå och lägga sig för han har två dagar kvar att jobba innan semestern.

jag har TOTALT VÄNT PÅ DYGNET och MÅSTE fanimej kliva upp i tid imorgon så det blir någon ordning på detta.

Vi såg på The Promotion tillsammans (Honey somnade innan slutet) för den var SKITKASS!!


KOMEDI: skrattade kanske 2 ggr i hela filmen! så komedi vet jag inte om jag vill säga att det är.
Det hände absolut ingenting i filmen och jag som brukar älska Seann William Scott men han spelade en skittråkig roll alltså.

Sen fick jag alltså se Bedtime Stories själv för älsklingen gick o la sig

FAMILJEKOMEDI: Ja det var det, en mysig saga som slutar lyckligt..det enda tråkiga var väl att jag inte fick se den med min familj för bägge låg och sov =)

Nä men den var absolut sevärd, men gör Walt Disney något dåligt eller?

Med detta säger jag Natti natti...imorgon ska jag kliva upp senast 08:30, MÅSTE MÅSTE MÅSTE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0