Hemma efter x antal timmar

Ursäkta den otroliga dåliga uppdateringen idag, men jag, Angie och Vera har varit ute på litet äventyr.
Vi har varit till en otroooligt fin plats här i Jämtland som hette xxxxx (Angie eller Vera får fylla idet för jag kom inte ihåg namnet på himmelriksplatsen, jag bara körde bilen dit dom pekade =)
Vi har haft ett litet photoshoot med en MASSA vatten och det har varit en otroligt rolig dag och nu är man helt matt i kroppen.
Hade tänkt haft lite kul ikväll men jag vette fasiken om jag orkar...fast man kan alltid ändra sig!

Bilder kommer väl så småningom upp kanske redan under kvällen..vi får se.

TACK ANGIE & VERA för en super härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0