Swiiiiiiiisch....

Åh herre gud vad tiden/dagarna/åren rinner iväg, eller ja nu kanske jag var liite drastisk men är det bara jag som känner att dagarna bara flyger iväg?

Nu är det fredag, IGEN!
Det roligaste med att det är fredag imorgon är att mina älsklingar får sin efterlängtade semester. Jag glädjs med er raringar ska ni veta. Själv är det som vilken dag som helst eftersom jag inte har en riktig semester utan är arbetslös...fredag heeeela veckan.
Fast det är ändå ngt speciellt med fredagar måste jag säga.

Nä nu är det väl bara att ta och höra med kudden om han vill ha sällskap, har uppdaterat mig lite på alla desa underbara Twilightbloggar runt om i landet och jag måste säga att ni gör ett otrooooligt bra jobb med all denna information!

....Angie...du får "pilla" på mig hur mycket du vill....Jag tycker det e skitkul o du e så duktig raring, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0