YRAN 2009

Ja nu närmar sig Yran, 30/7-1/8 håller Yran på om man räknar bort stråkveckan.
Jag har inte varit på Yran på...hmmm kan det vara 8 år kanske om man lika där inte räknar med stråkveckan.

Jag och Honey har sedan hmm kan det vara 8 år åkt på Fäviken Game Fair som alltid har varit samma helg som Yran och som är tretusen ggr roligare. Men sen förra året så lägger dom Yran och Fäviken på olika helger (me don´t like) om man inte räknar med i år för det finns fyra artister som uppträder som jag verkligen vill se, och ALLA är på lördagen (fantastiskt).



Thåström, Lade Gaga, Amy Mcdonald och Dead by April vill jag gärna kika på och sjunga mig hes till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0