God Möörning!

Wow hon lever tänker ni Japp det gör jag...och orsaken till att jag inte gjort ett enda inlägg sen i fredagsnatt är att jag har haft enliten datatekniker på 1.13 cm som har "grejat" lite så vi vart tvungen att fixa fram en installationsskiva....suck!
Ja men hur som helst så har jag haft en underbar helg med sol och bad och där kommer nästa problem in,
DET GÅR INTE ATT FÖRA ÖVER BILDERNA TILL DATORN!! Jag tror faan jag blir tokig alltså. 
Nu har suttit och lusläst manualen till kameran och jag får inte till det så jag kan inte visa er några fina härliga bilder! suck igen!
Så ska jag berätta hur våran helg sett ut med bara text så kommer ni nog antagligen att sluta läsa NU...bilder säger så mycket mer. Nä jag kommer väl snart på vad det är för fel och då ska jag smacka upp några stycken.

Hörs senare!

Här är iallafall en bild på familjens datatekniker, som INTE får sitta själv vid datan mer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0