Jag är uppe.

Jag låg i sängen och vaknade av att det knackade på dörren, så det var bara att klä på sig och gå ner.
Där stod det en besiktningsman från kommunen som skulle kolla våran skorsten och hela muren....ahhhh det hade vi totalt glömt bort så det var bara att ta på sig skor och bege sig ut och hämta stegar o.s.v
Mitt huvud känns som om det ska sprängas vilken sekund som helst och jag varken känner mig eller ser så fräsch ut, men som tur var så var han runt 50 års åldern så man behävde inte skämmas hehe.
Men nu var det iallafall överstökat så jag ska åter hoppa ner i sängen.

Ang. inlägget innan...sötnosar, tack vad gulligt av er ♥
Eh min sjukdom har jag som täckmantel för att inte bli upptäckt, HA!

Vi hörs lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0