Måndag IGEN!

Nu är det måndag igen, varför går helgerna så fort? Jag kan lägga mig ner och lipa vilken sekund som helst! Fy fan.
Jaja, bara måndagen är över snart så blir jag nöjd!

Igår åkte jag buss hem ifrån min darling och på bussen kliver 2 gamla gubbar och sätter sig framför mig! Efter 5 sekunder känner jag det... den äckliga gamla gubbsvettlukten!! Jag höll på att SPYY.. tänk er.. värme+svettlukt+buss! Ingen bra kombination!! Jag var iaf tvungen att flytta mig 51 säten framåt för att ens kunna andas...
Jag förstår väl också att svett är naturligt, men det finns jättebra uppfinningar alla ni där ute som luktar äckelsvett!! Deodorant och parfym kallas de! USE IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0