2-day!

Idag gick vi på stan en sväng efter jobbet :D Det blev faktis 2 inköp... Men återIGEN sånt som jag BEHÖVER!!!

Och idag blidde de körv me bröööö till middag! De e gött de!!


Parfym från PUMA 243:- luktar underbart!


Trosor från Lindex, köp 3 betala för 2 :D woohooo

De va mina inköp de! Bra att ha saker.. Vem vill gå runt och lukta människa och ha på sig skitiga och gamla trosor? INTE JAG!

Min Kamera har ett eget liv och kidnappade mig och tog kort på mig i spegeln!!





I alla fall så ÄGER Nikon oavsett vad nån säger :D

Mjover and Mjaut!


Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh köpte du parfymen...jag stod och höll i den idag på Lindex...men snålade till lite.

Ta med dig den imorgon så man kan få smaka ett sprut!!

Kram o Godnatt

2009-05-26 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0