För att sätta press på mig....

så tänkte jag spalta upp nedan vad som måste göras idag, annars så kommer det inte att hända så mycket känner jag.
Fast man har varit ledig fre, lör och nu söndag.
Men vadå, vem f**n vill sitta inne när det är fint väder då??? Inte jag iallafall.

  Dammsuga hela huset!  KLART!

♦  Torka samtliga golv  Hann faan inte det!
♦  Tvätta minst 3 maskiner med tvätt..... eh ja vi har kommit efter lite så skylla sig själv får man göra!!  KLART!

♦  Hundgår´n ska mockas! Skjuts upp till i morgon!

♦  Se till att minst 1/3 av berget med rentvätt innen i gästrummet blir undanvikt....... Nääääråå så hemskt är det inte.... 3/3 ska vikas undan!!   FAAN kändes som mest prio, men hinner inte idag!!

♦  Laga Lasagne till middag Ugnjävel gick sönder Spagétti & Köttfärssås istället!!

♦  Göra iordning xtra kläder till Dagis så jag slipper svära o stressa imorgon bitti med att göra det. KLART!


♦  Lägga mig i soffan nyduschad och klar med allt och kolla på Yesman med honey. Detta ska jag verkligen göra!


Ja då får vi se nu då..... kl är 13:15 så det är bara att sätta igång!

Så summa summarum:
Har gjort 5 av 8 saker....men ett xtra plus tycker jag att jag kan få för att ha tvättat sängkläderna, hängt ut dom på tork samt bäddat i dom igen...åhhh nyduschad o rena sängkläder. Kommer sova som en princessa!



  


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Duktig du är;)

2009-05-04 @ 09:02:24
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0