Första, ända & sista inlägget!

FÖR IDAG!

ORSAK: sjuk
SYMTOM: Illamående (spyillamående!)
BEHANDLING: Säng, vätska och en massa kärlek..tyck synd om mig kärlek!
ANLEDNING: Gravid




Närååå, det gick ni allt på va!!
Det är min lilla Wille som ligger däri 4/12-04

Nä illamåendet beror på något annat skit...kanske man åkt på en sväng magsjuka!

Men jag ska villigt erkänna att man blir lite sugen på en till bebbe när man kollar på lite gamla bilder.
Kolla bara på han, min sötnos ♥

AHhaaa tänker ni....
ÄR DET NÅGOT PÅ GÅNG: svar nej!



William 5 månader ♥

Nä nu går jag och bäddar ner mig.
Vilken tur att jag bloggar med två andra underbara tjejer som får hand om våran blogg tills jag känner mig bättre.
Tack för erat inlägg...ni är för goa ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Självklart :)

Tack!

2009-05-14 @ 23:50:58
URL: http://beutiful.blogg.se/
Postat av: Angie

Fy fan va sööööt!! Vill gosa med kinderna...

2009-05-15 @ 00:09:54
Postat av: Rebecka

SV Caroline: Gud vad svårt att svara till er vet inte vart man ska skriva ;)

Tack så mycket för kommentaren ;)



Hoppas du haft en bra dag!

2009-05-15 @ 00:39:40
URL: http://beutiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0