Jag och mina kulor.

Tänk va kul man kan ha bara man är lite påhittig.
Fotografer: Min hund Puma & katten Cicci







Nä men vi är på gång att få en ny design på bloggen och då vill man så klart fräscha upp med nya bilder.
Det gäller att vara kreaktiv....

Måste bara hälsa till mina bloggsisters... LOVE YOU!!
Trodde seriöst att jag skulle garva arslet av mig...men hallå ni glömde en sak.
Meiiiiii (lidingöiiiiii) Det är jag som är blondast och vackrast!

Förresten, här kommer presenten som jag köpte till min kompis som fyllde 30, samt kortet som jag vart klar med igårkväll



Haha, hon tyckte faktiskt det var kul...Hennes man var inte hemma men han kanske blir gladast, vem vet?



Framsida samt mitten av kortet.




Måste vi ändra bloggen nu till tre blondiner??
Äh, får sova på den frågan så jag säger väl godnatt då...


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vad pysslig du är! Kortet var ju kanonläckert och presenten var ju hur kul som helst!:.))Älskade sådant godis som barn och ja... min man älskar ju mig;.))



tack för kommentaren inne hos mig också! den värmde:.)

2009-05-08 @ 00:38:12
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0